Der er netop udkommer det trykte GRAKOM blad (også digitalt), hvor der er en artikel om dff. GRAKOM er erhvervsorganisation og samlingspunkt for virksomheder, der arbejder med kommunikationsløsninger.
Læs magasinet GRAKOM: LINK til bladet / artikkel.
BLADET sendes til kommunikationsindustrien, hvor der er mange som anvender visuelt materiale, f.eks. PR virksomheder, reklame bureauer, virksomheder der forhandler eller producerer reklame- og gaveartikler, virksomheder der arbejder med skiltning, storformat, digital-, serigrafisk og tekstiltryk . . . . . . . så der er mange billede brugere som læser bladet.
Kommunikationsindustrien bliver bredere og bredere og selfølgelig også mere digital, faggrænser flyder sammen, men det gør det bestemt ikke mindre vigtigt at være “specialist” og god til det du gør.
Derfor er det mega vigtigt at vi i dff konstant slår på tromme for fagligheden og kreativiteten i billeder og video.
Den der står stille går reelt tilbage, og netop derfor er konkurrencer et godt værktøj til at måle din faglighed og måske inspirerer dig til at tage på kursus, overveje at tage en dff Master kvalifikation – men en start kunne være at deltage i dff´s KickOff -22 konference, foredrag og workshop for alle professionelle fotografer i dagene 3- og 4. april i Vingstedcentret.