TV2 kendt på UPDATE 2011

Skrevet af

kommunikationsekspert & “fremtidsforsker” Tim Frank Andersen på UPDATE 2011

- Mandag eftermiddag kl. 15:00 – 16:00 på Bella Sky Comwell, København.

Fremtiden for fotografi? Fra print til digital medier

foredrag med kommunikationsekspert Tim Frank Andersen.


Den digitale udvikling går hurtigere end nogensinde. Vores mediebillede og medieforbrug gennemgår i disse år nogle meget fundamentale forandringer, hvor skiftet fra traditionelle analoge medier til digitale medier foregår med voldsom hastighed. En række nøgleteknologier kommer til at forandre og præge vores hverdag inden for en meget overskuelig fremtid – både privat og i arbejdssammenhænge.

Foredraget bringer dig på forkant med udviklingen og giver et overblik over de nye teknologiske områder, der står foran et kommercielt gennembrud indenfor 3-5 år, samt hvordan vi skal forholde os til disse nye muligheder.

KOM MED PÅ UPDATE 2011 den 28. & 29. august

UPDATE 2011 er åben for alle som har tilmeldt sig, se hele programmet samt tilmelding & priser HER

Hvem er Tim Frank Andersen?

Mange har set Tim i bl.a. TV2 i “Godmorgen Danmark” og dagbladene, da han meget ofte bruges som ekspert i spørgsmål om fremtidens elektroniske dimser og tendenser. Han var fra februar 2007 vært på programmet “Danmarks bedste Ide”.

Yderligere har Tim skrevet bogen “Mærkevarer på Internettet” og er IKT-Iværksætter

Tim er bestyrelsesformand og partner i In2media samt partner i IT Venture-selskabet IVS og bl.a. medlem af IKT Rådet  som er Videnskabsminister Charlotte Sahl-Madsen´s råd. Rådet, som består af 17 medlemmer, skal blandt andet medvirke til at fremme en langsigtet strategi- og policyudvikling inden for informations- og kommunikationsteknologi (IKT). Derudover består IKT-rådets opgaver i at rådgive ministeren på IKT-området samt at medvirke til at sætte IKT højt på den politiske dagsorden i Ministeriet for Videnskab, Teknologi og Udvikling. - LINK

Tim var tidligere adm. direktør i magasinet Where2Go. I mere end 16 år har Tim arbejdet med interaktive medier og har i den forbindelse stået bag en række projekter og virksomheder på området, deriblandt Networkers og Framfab. Han har mere end seks års erfaring med at udvikle Internetstrategier for blandt andre TDC, Danske Spil, Novo Nordisk og Danske Bank. Han har desuden arbejdet med digitale brandstrategier for internationale virksomheder som Masterfoods, Kellogg’s, Nike og Unilever.

Links:

Business.dk

http://www.timfrankandersen.com/

http://in2media.dk

Videnskabsministeriet

TV2 vært

Future TV Lab

Journalisten.dk

1 kommentar